sobota, februára 09, 2013

Na čekačce #03 - Február 2013


Mesačné meme, ktoré usporiadava Fierush.
Cieľ je jednoduchý: zostaviť zoznam kníh, ktoré si chcete v danom mesiaci prečítať a prečo.

Z minulej čakačky som splnila prečítať z 7-kníh len ... jednu. Ja viem, ja viem... dosť málo. Takmer nič som neprečítala, bohužiaľ ani knihu z Mesačného párovania, no nemala som veľa času, január bol plný testov a skúšania, a ani na blog toho veľa nepribudlo. Okrem tej jednej knihy som aleaspoň stihla dočítať 2 knihy z vtedy rozčítaných 3. Z čakačky som prečítala Delírium, čo sa mi neskutočne páčilo a zajtra na blogu očakávajte recenziu, a z rozčítaných Na pul cesty do hrobu (ďalšia pecka) a Phoenixa (to sa mi zas už toľko nepáčilo).

Na tento mesiac som si pripravila menší zoznam pozostávajúci len z 5-tich kníh. Okrem toho by som ešte chcela dočítať rozčítanú Draki. Takže do čoho sa chcem po Draki pustiť ?

Nádherné tvory - Keď už blíži ten film do kín... Navyše na túto sériu si už dlho brúsim zuby, no ešte som sa do toho nepustila, keďže som to nemala kúpené, ale teraz, keď už mám čítačku, sa smelo môžem :) Som zvedavá, nie každému sa kniha páči. Ja len dúfam, že ma to bude baviť aspoň natoľko, že to stihnem prečítať pred kinom.

Pandemonium - Pokračovanie Delíria, ktoré ma ohúrilo. Nemôžem sa dočkať, až sa pustím do tohto.



Mechanický anjel - Zbožňujem Nástroje smrteľníkov, takže som zvedavá na ďalšiu  sériu od Cassandry. Snáď nesklame.

Crowfieldska kliatba - Presunuté z minulej čakačky. U nás máme kopu snehu, takže ešte treba využiť tú zimnú atmosféru.




Pasca - Ťahám to už po čakačke dva mesiace a chcela som si to prečítať ešte také dva roky dozadu. Teraz to mám doma a nie a nie sa do toho pustiť. Ale snáď to už tento mesiac vyjde, verím tomu ! ;)

3 komentáre:

  1. Pascu rozhodne odporúčam, je to skvelá kniha 8)
    Delirium sa chystám čítať, ale nestihnem asi tento mesiac, to je tak ako u teba s Pascou, stále sa k tomu nejako nemám 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No bohužiaľ nevyjde všetko tak, ako si naplánujeme :D Som zvedavá, čo potom povieš na Delírium, snáď sa ti bude páčiť :)

      Odstrániť
  2. prečo tú pascu tak odkladáš, preboha? je to naozaj skvelá kniha! ;) a nádherné tvory si tento mesiac prečítam snáď aj ja a čaká ma aj pokračovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť