piatok, marca 01, 2013

Šílenství obálek #01: Zlodejka duší


Meme vytvorila Zuzzi. Cieľom je porovnať obálky kníh z jednej série.

Budem sa snažiť tu dávať najmä celé série, aby som obálky hodnotila naraz. :)

Ako prvú som si zobrala na mušku trilógiu Zlodejka duší.


Obálky k tejto sérii sú nádherné. Pekne k sebe pasujú, na každej z nich je rovnaká modelka, čo je super. Pri niektorých sériach by som mala problém povedať, ktorá obálka je najkrajšia, no tu mám jasno. Najviac sa mi páči obálka k poslednému dielu - Raz a navždy. Kvôli tomu, lebo má nádhernú fialovú farbu (milujem fialovú !) a modelka na obálke sa nepozerá pred seba ako na predchádzajúcich dvoch obálkach, ale do boku, a tak je to aj taká príjemná zmena. Druhé miesto obsadila obálka prvého dielu, ktorá na mňa pôsobí tak tajomne a kombinácia farieb - staroružová a sivomodrá je očarujúca. Posledné miesto má u mňa obálka druhého dielu, niežeby nebola pekná, no tak nejak proste hnedá nieje pre mňa nejaká pekná farba a samotná obálka ma ničím nezaujala (až na tie blesky na zadnej strane).

Aj keď knihy tak "rozprestriete", obrázok spredu pokračuje aj na zadnej strane, to zbožňujem ! :) Zo zadnej strany je najočarujúcejší 1.diel.


Aj na poličke k sebe knihy krásne ladia :) 


1. miesto: Raz a navždy
2. miesto: Zlodejka duší
3. miesto: Nikto nie je bez viny

Ako sa obálky tejto série páčia vám ? :)

4 komentáre:

  1. Súhlasím, ja som si to zaradia rovnako 8)

    P.S.: Môžeš si prosím ťa odstrániť overovanie komentárom? Lezie mi to krkom 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už by to malo byť. Ani som si to neuvedomila, že to mám :D Mne to neukazovalo, keď som odpovedala na niektoré komentáre.

      Odstrániť
  2. Myslím, že tu s tebou súhlasím (všetky som prečítala :P)
    Ak ťa bavia takéto projekty,možno by sa ti zapáčil aj 5 dôvodov prečo. Myslím, že pre knižný blog,ako stvorený a určite by si prišla so zaujímavým nápadom
    Tu ti nechávam odkaz, ak by si mala záujem dozvedieť sa viac:)Budem rada,ak sa zapojíš.
    http://magicforever.blog.cz/1309/projekt-5-dovodov-preco

    OdpovedaťOdstrániť