nedeľa, marca 17, 2013

Šílenství obálek #02: Pravá krv


Meme vytvorila Zuzzi. Cieľom je porovnať obálky kníh z jednej série.

Keďže som na blog dlho nič nepridala a momentálne nemám v rezerve ani žiadnu recenziu, tak zatiaľ aspoň toto meme :)

Teraz som si na mušku zobrala slovenské vydanie sérii Pravá krv. Vo vydávaní na Slovensku sa už nebude pokračovať, takže ohodnotím len dva diely.


Naše obálky k tejto sérii nie sú originálne, avšak vidno, že sa niekto inšpiroval originálom (alebo seriálovým posterom) pri prvom dieli. Nevadí mi, že je to podobné, aj poster aj naša obálka sa mi páči. Páči sa mi, že na našej obálke sú rozpustené vlasy, ktoré zakrývajú polovicu tváre. Avšak obálka k druhému dielu sa mi páči menej, to modré oko až príliš svieti a príde mi nereálne a celkovo aj pozadie je také prázdnejšie. Takže mne sa určite páči viac obálka k Mŕtvi do súmraku.

Zo zadu je obálka 2.dielu čisto sivá až na tie škrabance, tie sú celkom zaujímavé. Na obálke prvého dielu je ale opäť obrázok dievčaťa, tentoraz ale z iného uhla, je tam viac vlasov a pery nie sú až také červené.


Takto vyzerajú knihy pod prebalom. Sú obyčajné avšak som rada, že nie sú len úplne čierne. 


A takto vyzerajú na poličke:


Väčšina obálok vyrobená na Slovensku nie je veľmi pekná, avšak aj keď tieto tiež niesú najkrajšie, je to taká zlatá stredná cesta. Neurazia, ani nenadchnú. Sú celkom pekné aj keď s malými chybami, no hneď na prvý pohľad viete, že sa jedná buď o nejakú kriminálku alebo upírov, a to je v podstate to, čo sa v tejto sérii deje.

1. miesto: Mŕtvi do súmraku
2. miesto: Živí mŕtvi v Dallase

10 komentárov:

  1. Mne sa tiež viacej páči jednotka a to nielen obálkovo ale aj obsahovo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám doma 1. diel a ten sa mi aj páči obálkovo veľmi, ešte som knihu nečítala, som zvedavá, lebo 1. diel seriálu som prerehotala aké to bolo divné 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A pozerala si seriál aj ďalej ? :D
      Ja som tento seriál začala pozerať od doby TVD a Twilightu, takže som bola zhrozená, čo bolo v 1.epizóde :D Ale neskôr som sa k tomu vrátila a zvykla som si na to, no úplne ma to začalo baviť asi až od takej 3.sérii. Teraz sa neviem dočkať 6tej, lebo 5.bola úplne geniálna :) Knižky sú trochu slabšie podľa mňa.

      Odstrániť
  3. Ty obálky jsou velice zajímavé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Druhá je rozhodne krajšia. Prvú som aj čítala...Je to...No, na to hádam ani neexistujú správne slová. Asi dosť zložité,ale v kocke-sa mi to nepáčilo.
    Pozerám seriál, lebo chcem vedieť,ako to skončí. Ale ten je asi na takej úrovni,ako kniha...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jedna z mých nejoblíbenějších sérií! :D České obálky jsou ale strašné. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zajimave obalky, akorat me dycky desi, kdyz od nekud jakoze tece krev, tim spis z pusy a hlavne z oka !! :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pekné obálky :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť